måndag 3 augusti 2009

En seg morgon som slutade bra.

Då var det måndag igen då. Ur seg när man vaknade hade en hård lördag men den var underbar kul och rolig. Hamnade hos Louise K på lördag kväll å drack lite sen drog vi iväg på cyklarna till Daniel. Han hade inflytnings fest. Hade gör skoj å man blev lite för full men vi tog oss hem på cyklarna i alla fal när klockan var halv fyra. Sov kvar hos Louise så man kom inte hem till sitt fören på efter middagen.
När man hade tagit sej i kragen i morse så insåg jag att jag inte ville vara själv så jag hörde av mej till Louise A å fråga om han hade lust att hitta på något. Å det hade hon så man tillbringa dagen med Louise och Tilde. Vi var till obs och käka mat och gick lite i affärer där sen åkte vi iväg till gardin affären. Jag köpte gardiner till Jans kök, så nu har jag att göra non dag. Sen har man slappat lite i soffan. Men nu ska jag packa väskan så den är klar till i morgon å så ska jag gå och lägga mig och sova.

Så god natt på er alla. Kram

Inga kommentarer: