torsdag 4 februari 2010

Hej

Nu var det ett tag sen sist jag skrev men jag har jobbat en hel del sen har man varit och tränat med Louise. Hon har ju varit hemma så man får ju passa på och följa med henne och träna. Är ju lite dålig på att gå själv men jag ska bättra mig det lovar jag. För jag vill ju vara fin när jag ska gå på bröllop i mars. Så vi får väl se hur det går med detta, det blir ju lite ont om tid när man först jobbar och sen tränar. Dagen räcker ju inte till te mycket mer, dagen har för lite timmar kan jag tycka. Jag vill ju hinna med mina andra vänner men. I dag har jag varit till Erika och vi har ätit lite mat tillsammans och pratat. Fick träffa barnen lite med efter dagmamma och innan gympan. Och i går var Louise och Tilde här och vi lagade med mat kul. Sen var vi till IKEA och handlade lite smått och gått :) Så nu ska jag bara försöka hinna med dom andra vännerna. Vad har hänt mer här hos mig är att jag har gjort om mitt kök. Tapetserat om och målat panelen så nu har jag ett helt nytt och fint kök som jag tycker om att vara i. Här är före bilden mitt förskräckliga kök och det nya köket. Hehehe det här kunde jag då inte. Mitt kök som det ser ut nu är de som är där upp och så det såg ut förut är här nere där jag ville ha båda två men så bra gick inte detta. Får ta och höra med gumman hur hon gör för att få det bra hon är ju duktig på sona här grejar Men jag har fått dit två bilder i alla fall :) Detta får vara nog för i dag ska försöka ta med kameran ut i morgon och få lite fina vinter bilder. Kram på er alla



1 kommentar:

Milla sa...

Vad fint det blev! :) Att lite färg och tapeter kan göra sån skillnad. Jättefint ! Kram.