lördag 13 februari 2010

Jobbig dag.

Jobbig dag i dag. Begravning för farfar saknar honom Men nu är han hos farmor och lillebror så jag vet att han har det bra. I dag kom många tankar på Björn me saknar honom så så mycket. Men jag vet eller jag hoppas att han har det bra där han är nu med så det är ju gott. Begravningen var fin fick träffa nästan alla släktingar på farfar sida som jag inte har set sen jag var liten. Det var kul och få träffa dom det är bara synd att det ska vara på ett sånt här vis.

Kvällen tillbringa jag med Louise laga god mat satt och prata kul. Det var ett tag sen vi satt och prata och skratta. De blev väldigt sent som vanligt med oss så man kom ju inte i säng förrän fem. Så i dag är man lite seg men man får ju skylla sej själv när man är uppe hela natten :) Men så blir det när man har kul då går tiden fort som bara den. Idag vet jag inte vad det blir ska nog försöka ta mig på en promenad och i kväll kanske stan eller soffan har inte bestämt mig. Men har ju tid än på migch bestämma vad som händer i kväll.

Kram på er alla.

Inga kommentarer: