fredag 14 november 2008

Då var det fredag igen då :)

I dag har jag haft lite sov morgon men vaknade tidigare än vad jag trodde. Har varit hem till mormor och morfar var meningen att vi skulle köpa gardin stänger till lägenheten och sätta upp gardiner men det blev inget av det. De blev bara fika och pratade, det var ett tag sen jag såg dom nu. Sen kom syster Carolina hem till mej och prata och så ville han ha lite hjälp med olika barn lekar. Hon ska ha APU på mossen förskola så jag gav några tips. Kul och se henne och prata med henne. Å de värkar gå bra för henne nu vet att hon har haft det jobbigt år hon med. Var hem till mor och far en sväng å prata. Jag och pappa var ute och övnings körde kul. Vill ha det här körkortet NU. Nu blir det väll soffan som vanligt :)
ÄLSKAR mina syskon vare sej dom är levande eller ej eller hel syskon eller granne syskon. Älskar min familj släkt och mina goda vänner med såklart.

Inga kommentarer: