onsdag 12 november 2008

Första dagen som bloggare.

Vakna i morse och var hur sliten som hälst. Och jag kan inte förstå de har sovit hela natten. Så de blev inte mycket knop till att börja med halv låg i soffan å glodde på tv. Men sen så gjorde vi lite sitaps de var skönt. Sen fick man fortsätta med städningen som man börja med i går men blev avbruten. Så nu har jag en ren och fin lägenhet. Sen har man slappat lite i soffa såg en film. Har varit iväg och tränat med Louise vi träna rygg och lite mage. Det är så skönt att man har börjat träna. Vill inte tillbaka till mitt gamla jag fy. Så nu får man skärpa sej och träna å att gå ut och gå. Man får ju tänka på maten me såklart. Och jag måste vara sten hård på alla godsaker som jag inte får äta. Och ska jag äta nåt så får det bli på helgen. Ne kanske ska ta och lägga in korten på datorn som man tog i helgen. Sen blir det nog att man läger sej framför tv ska ju Bonde söker fru och sen blir det väl Grey´s anatomy. Så man får skriva mer i morgon i stället. Men ni får ha de så bra.

Inga kommentarer: