måndag 1 juni 2009

Måndag och nu vecka!

Måndag började med morgon promenad skönt. Sen blev det träning med Louise träna axlar och lite mage och förbränning. Sen var det bara hem och packa om väskan å hämta bilen och åkte till Louise var med henne sen till stranden. Solade lite så nu är man mer röd av all värme utslag som jag har fåt under helgen. Men det får jag leva med vill ju vara i solen och bli lite brun. Bada fötterna med var lite kalt inte tillräckligt varmt för mig att bada än. När jag lämnade tillbaka bilen var pappa hemma och hål på att städa altanen så jag hjälpte honom. Det var denna dag de fort de har gåt.

Under hällgen har jag varit med Louise hela lördagen var med henne till borvik sen hem till henne låg lit i solen och brände oss lite. Hjälpte henne ta hem hästarna. Sen var det hem och göra sej i ordning för kvällens utgång i stan. Var hos Louises kompis Jenny och för festa sen blev det Blue Moon bar hade en kul kväll. Söndagen låg man och sola lite på mor och fars gräsmatta fram tills mor och far kom hem. Då var vi ute och åt mat och fira mors dag. Har inte hjort så mycket nyttigt denna helg men jag har haft kul och mått bra och det är ju huvud saken. Och sen har det ju varit super duper väder hela helgen.

1 kommentar:

Milla sa...

Tack! :) Kram.