måndag 15 juni 2009

Måndag

I dag har man jobbat hela dagen har varit på fritis och jobba för första gången. Det var kul men det var ju inte så mycket barn i dag. Så vi får väl se vag jag säjer i morgon när jag kommer hem. Ska dit och jobba då med och även på onsdag.
Från att bara skulle ha jobbat måndag denna vecka till att jobba ti sons och torsdag. Och jag som hade planera att jag skulle göra en masa saker mm man vill ju ha och behöver ju pengar så det är ju göt med jobb. Det jag hade planera å göra denna vecka kan jag göra en annan vecka.
Var hem till Jenny och Björn i huset och tittade. De har lite och göra men det blir nog bra när det är klart där. Kul och prata med gumman lite med.
Sen var man över till far och prata med honom lite med innan man gick hem. Så nu blir det tv titt ett tag sen sängen ska ju upp till morgon.

I går blev inte så mycket gjort ändå hemma som jag hade tänkt men det blev dammsugning och så tog jag reda på disken. Sen åkte jag till broder och käka mat och såg på film sen var jag till mor och far å klippte deras gräsmatta. Sen när dom kom hem klippte jag pappa och så fick jag god mat där. Så där försvann den dagen.

Inga kommentarer: