söndag 14 juni 2009

Söndag och veckan som gåt.

Dt var denna vecka de. Hade migrän på fredagen så när jag kom hem från jobbet så var det bara att ta huvudverks tablett och gå och lägga sej. Så där försvann hela den dagen. Så när man vakna på lördagen så var men fortfarande lite dåsig i huvudet och orka inte göra nåt. Men de var ju inge kul väder ute heller så det gjorde inget att man låg inne i soffan och titta på film. Jag plocka de lite i lägenheten med men det var nog allt. Och jag som hade tänkt och göra en hel del under helgen men den är ju inte slut en så vi får se vad jag hinner med i dag.

Under vakan annars har jag jobbat en hel del kul på tre olika förskolor. En av förskolorna har jag varit på förut men inte dom andra två. De varit lärorikt att få vara på nytt ställen och prova på deras rutiner och se hur dom gör. Så jag hoppas att jag får komma till baks och jobba där i alla fall på Åshammars förskola där jag var där trivdes jag gör bra barnen var snälla och goda och den ordinarie personalen med. Men jag skulle man jobba mer på bakvägen med för det var inget fel att jobba där heller. Sen är det ju järpen som man har varit och jobbat en del på förut och där trivs jag ju hur bra som hälst. Har inte varit och jobbat så på dom två nya avdelningarna men det kommer väl det med. Det var lite om jobbet de.

Sen har jag varit med mor in till stan och klippte mig och köpt student present till Sebastian som tog studenten i torsdags. Var till honom på torsdan efter jobbet och fira honom stor han har blivit min extra lille bror. Så nu är det hanns tur att komma ut i den riktiga värden. Sen har man ju extra lilla syster kvar men hon är ju bra stor hon med hon är 17 år. Gud vad fort det går. Älskar mina syskon vilket dom är hela eller gran barn eller kusiner så har dom en stor bit av mitt hjärta som di får dela.

Så det var lite vad som har hänt denna vecka nu ska jag försöka och dammsuga och göra resten som jag skulle ha hjort under helgen.

Inga kommentarer: