onsdag 29 april 2009

Onsdagen

Har varit en bra börja på veckan i måndags var jag barnvakt till Tilde och sen var jag med hem till dom. Vi lagade mat kyckling som vanligt och så var det en hel del prat med. Jag gjorde ett halsband till Louise i födelsedags present. Klockan han ju bli tolv innan jag kom hem så det blev en lång kväll men jag hade kul. Har alltid kul med dom tjejerna.
I går tvättade jag på morgonen sen var jag hem till Jenny en sväng när hon hade rast. Hon hjälpte mig få ut ett papper och så blev det ju en massa prat med alltid lika kul. Sen var men hem till Erika och barnen så det blev en massa bus och gosande med barnen. Jag och Erika hade tacos kväll got och en hel del prat där med.
I dag har man tvättat köks fönstret och byt gardiner där. Sen har man suttit ute på balkongen och läst i solen gott. Var till pappa och hjälpt han flyta fram husvagnen och så blev det lite prat med.
Har varit väldigt dåligt på promenaderna och träningen nu. Och det känns i kroppen inte kul de. Måste ta mej i kragen nu igen börja träna och gå promenader igen. Det är ju tur att Louise kom hem i dag så jag hoppas att hon kan få mej på rät spår igen. Vill ju gå ner i vikt och bli fin och må bra. Mmm man får ju skulle sej själv när man inte gör nåt åt de. Men slut pratat om de nu. Nu längtar jag till sommaren med allt kul som kommer med den. Hoppas jag förstås med det tror jag hade en underbar sommar föra året så den här kan ju inte bli sämre hoppas jag :)

Inga kommentarer: