tisdag 21 april 2009

Städ dag

Var upp tidigt och tvättade. Jenny tvättade med så det blev en del para som vanligt :) Sen har jag städat efter Eltel networks som var här i fredags och i går. Dom skulle ju ha varit klara i fredags men det hade blivit nåt fel så de var tvungen att komma tillbaka i går och ordna upp de. Hade tur jag dom drog kabeln i dörrkarmarna så det syns inte så mycket hos mig som de gjorde hos Jenny för det var inte fint de. Så då var det är bara mitt jobb kvar har ju bokhyllan och tv mitt på golvet. Så i dag har jag dammsugit och torkat golven. Har även dammat bokhyllan så nu är det bara att dra tillbaka den igen. Har även tagit reda på tvätten. Ska försöka att sortera lite kläder och grejer i kläd garderoben det ser för jävligt ut där inne.

I går hade jag en heldag med Louise och Tilde hade gör kil lagade god mat. Självklart kyckling som alltid när vi äter men vi testade ett nytt recept och det var gör göt. Kul med nåt nytt men det gamla är gåt de med. var med dom till IKEA tilde behövde en ny säng :)

Inga kommentarer: