tisdag 14 april 2009

Tisdag

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Men det har varit lite fult upp att göra så jag har inte haft tid eller ork att skriva nåt.
Nu har påsken varit och jag har haft en bra påsk. Har kanske blivit lite för mycket alkohol men men så blir det ibland. Det blir lugnt nu ett tag framöver tror jag. Har sökt in till skolan så en på väg framåt i mitt liv. Så nu får man hålla tummarna att det går bra och jag kommer in för det är ju det här jag vill.
I dag så har man tvätta och varit hem till Jenny och prata alltid lika kul. Det var ett tag sen vi satt ner och prata så vi måste ta och skärpa oss med de tycker jag. Sen har man inte hjort så mycket är lat i dag inte bar de fons ju att göra här hemma mmm får väl ta det i morgon eller nåt.

1 kommentar:

Gujje sa...

Hej hej!

Hur är det?
Gu va hurtig du är, ser dig jämt ute på promenader!

Ska frösöka ta efter dig lite på den punkten =P.

Håller tummarna för att du kommer in på skolan =).
Vad är det du har sökt till?

Ha de gott

/Jenny
www.jennydepp.blogg.se