måndag 14 december 2009

Det snöar :)

Snöflingorna faller ner det är vitt och vakert ute Kul. Nu får man ännu mer jul stämning än man har haft förut. Jag hoppas bara att det får ligga kvar över julen och nyår med Men det kanske är för mycket att begära :)

Var iväg till apoteket och ica gud vad göt det var att komma ut och gå lite. Det var ju inte långt men det var gått i alla fall. Sen var man till slottsbron och jobba en sväng. Lite läskigt men ändå inte och köra bil när det är halkigt mmm det är ju ett tag sen jag körde i sånt här väder så man vänjer väl sej efter ett tag kan jag tro. Kommer vädret vara så här så lär man sej å köra i detta väglag och jag hoppas ju att det kommer liga kvar ett tag. Var hem till far sen prata lite och hjälpte honom med golv listorna i det ny tapet serande rummet. Har även pratat med Louise i telhon åker ju till Norge i morgon på jobb och är borta två veckor kommer sakna henne. Men hon kommer ju hem igen om två veckor så då får vi träna och ha kul igen. Ne nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite. Natti natt

Inga kommentarer: