lördag 12 december 2009

Lördag

då är det lördag och snart tredje advent Julen närmar sej med storm steg. Och jag som inte har handlat nån julklapparna än. Jag och broder ska iväg och handla men det blir nog inte för än nästa helg vi har haftfult upp och sen har vi varit förkylda. Mmm jag vi hinner vi med tror jag att :)

I dag har jag bakat pepparkakor själv inte så kul men jag ville ha hemma jorda så det fick bli så. Men nästa år får jag nog prova att göra en egen deg och inte köpa en. Så kan jag ju bjuda in alla mina gud barn och komma hit och baka pepparkakor det vore kul de. ska ta och göra iordning en kopp te och provsmaka pepparkakorna en eller två :)

Vad som händer i kväll vet jag inte än men man får väl se. klokan är ju inte så mycket än. kanske blir det film kväll eller nåt annat.

I går jobba jag det sent hade stängning tur var blev det inte allt för sent. var hem till mor och far efter jobbet. Tittade på idol med dom sen var det hem och sova var gör tröt och sliten. så det blev en tidig fredag i går.

Inga kommentarer: