tisdag 8 december 2009

Tisdag

Jobbat häls dagen på järpens förskola De har varit kul men är helt slut i huvudet när man kommer hem. När man kom hem hamna man i soffan som vanligt. Inte bra det när det finns och göra här hemma skulle tex behöva dammsuga och gå ner till källaren med saker men nej man hamnar i soffan och glor på tv och surfar på nätet. Men som tur var ringde Louise och ville iväg och träna, jag följde med men var inte så intresserad till att börja med. men när man kom dit så körde jag på och det var riktigt göt. Så nu kan man ligga i soffan utan att må dåligt allt för mycket. Men i morgon börjar jag senare så då kanske man kan få lust att damsuga i stället. Det var lite om min dag de jobb träning och soffan hehe de sysslar jag med de. Kanske ska ta sej i kragen och göra lite mer fram över.

Inga kommentarer: