måndag 7 december 2009

Grattis på födelsedagen lilla Ellie!

Nu är man lite sotis igen då men min tid kommer den med. det hoppas jag på i alla fall. I natt fick gumman Jenny en lite tjej Ellie. Gud så söt hon var på bilden jag fick av Jenny men länktar till jag får se henne i verkligheten det blir ju lite annat de. Men vill inte åka in till dom eller rättare sakt så far jag inte nu för dom ligger på avdelning 11. Och sen är jag lite förkyld och jag vill ju inte smita dom så jag väntar snällt men med en längta att se dom här hemma. Så nu är det bara att vänta och mesa med Jenny tills dom kommer hem och det är ju tur att det finns mobiler så man kan holla kontakten. Ett stort Grattis igen till Jenny och Björn och Grattis på födelsedagen Ellie.
Ja nu har fyra av mina bästa vänner fått en liten tjej och så har vi en kille med som andra barn. så det är väl inte så konstigt att man är avensjuk men jag får ju komma till mina goda vänner och gossa och leka med dom små godingarna. Så jag är ju rätt så nöjd ändå fast längtan finns ju hos mej med. Men det är väl bara att fortsätta leta efter den rätte för mej. Men han finns väl nån stans där ute och kommer väl fram när det är dags.

Vad har hänt annars hos mej är inte mycket jobbar rät mycket både gått och omt för jag hinner ju inte med alla mina vänner som jag jorde när jag inte arbeta. Men det är ju hur kul som hällst och jobba och tjäna egna penger. Så man kan handla lite mer utan att tänka på vad de kostar och har jag pengar kvar till mat och allt sånt. Så på ett sät är jag hur lycklig som hälst fast ändå inte. Mm får väl ha som nyårs löfte att försöka ungås mer med minna vänner och familj :)
Hej och kram på er alla ska låva att skriva mer.

1 kommentar:

Gujje sa...

Såg en bild på Ellie på Jennys blogg, hon är verkligen söt!
Hoppas du får snosa och gosa med underverket snart.

Kram