söndag 24 maj 2009

Då har helgen varit.

Har haft en bra helg i går, började morgonen med morgon promenad med Erika. Sen åkte jag iväg till mor och far i husvagnen och var där halva dagen. Hur skönt som hälst och vara där så där kommer jag nog åka många gånger i sommar. Trivs i husvagn jag men det är ju inte så konstigt är ju nästan helt uppvuxen i en husvagn. Har ju alltid åkt runt eller haft den uppställd. Sen var det bara hem med grejerna jag hade haft med mig så åkte jag till broder. Där var han och Daniel i full fart med att tapetsera i hans vardagsrum. Det blev hur snyggt som helst där. Är väldigt aven sjuk på han nu. Vi käkade mat tillsammans och prata. Hade en rolig kväll med killarna. Daniel åkte med mig hem men han ju inte vara hemma så länge. För se var jag inte till stan och hämta kusin Mattias som hade varit på krogen.
Så i dag är jag lite tröt men så är de. Var ut på promenad med Erika i dag med. Sen har det inte hänt så mycket mer har suttit och läst en hel del. Så nu väntar jag bara på att det ska börja en bra film på teven om de blir non. Får ju inte bli en för lång film ska ju upp tidigt mm det är ju svårt att sluta titta om det är bra ju.

Inga kommentarer: