söndag 10 maj 2009

Söndag

I dag har jag varit tröt hela dagen. Går inte vara hos Louise A hala kvällen och sen långt in på natten när man ska upp och vara barnvakt. Mmm kul hade vi käkade mat och tittade på film och en massa prat, hur kul som hälst men det brukar vi ju ha. Och jag fick en underbar present av Louise Robin och Tilde ett halsband som Louise har hjort själv är super nöjd med det. Kom nog hem vid tre och sen upp åtta för att var hos Erika och passa barnen där en sväng. Å gud va tröt jag var så det var tur att Emma och William var lugna. Hade nog inte klarat av en massa bus i dag hehe. Fick mat hos Erika gud va snälla och goda dom är. Får väl se när dom ska komma och hälsa på mig här i lägenheten då. Så idag händer det inte mycket blir nog soffan och läsa lite tills det börjar nåt bra på tv om det är nåt annars blir det en film. men somnar nog ifrån den kan jag tro mm så kan det vara ibland.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha:) Jodå, sent blev det. Men det var det värt:-) //Tjing