fredag 22 maj 2009

Hej igen !

Nu har jag varit borta här ifrån ett tag nu igen. Gud vad svårt det har varit och skriva å ändå so har det hänt grejer som jag velat skriva om. Men det har inte blivit att jag har hjort de och varför vet jag inte. Har varit i en dålig period nu fast ändå inte, har ju undgås med mina goda vänner och deras barn så har det varit bra. Men sen stunder har jag varit väldigt nere har ju inte ens kommit ut och gåt nåt fast det har varit väder för det. Har bara suttit inne läst och glott på tv inte hjort nåt nyttigt alls. Så nu måste jag försöka att ta mig upp och göra mitt liv roligt igen så jag mår bra. Så i dag har jag tagit mig lite i kragen fick fram dammsugaren och dammsugit lägenheten och tagit reda på disken. Sen har jag även rot om mig själv lite har hjort en ansiktet behandlig och vaxat benen aj. Efter som det är dåligt väder ute så blir det nog att jag läser lite i den bra boken jag har börjat läst i I Cirkelns Mitt va Dan Brown. Sen får man väl se vad som händer i kväll och under helgen, det varit meningen att jag skulle med Louise till Sunne under helgen men det blir inget för Louise kommer inte hen förrän å söndagen som det ser ut nu. Så det blir säkert film kväll i kväll om det inte kommer nåt bättre förslag förstås.

Inga kommentarer: