måndag 25 maj 2009

Uppe med tuppen.

Ja i dag var man uppe tidigt för att vara mig. Louis och Tilde kom och hämta mig vid 6.45 var med dom till Säffle. Var med hen till Louise efter besöket i Säffle passade Tilde medians Louise var till tandläkaren, var ute gick med tilde i vagnen i en timme. Sen käkade vi mat och så handlade. Var till mor en sväng och prata å lämnade tillbaka bilen. I dag var man iväg och tränade för första gången på länge, jag och Louise förstås tränade ben och förbränning. Hur skönt som hälst och å träna har saknat de en hel del tur att Louise kom hem igen så vi kan träna. Har lite svårt för att gå iväg själv mm det kommer väl den tiden med. I dag har dom hört av sej från vikarie banken har fåt några dagar jobb kul, blev hur glad som hälst när de ringde och mässade mej om jobb. Var ju ett tag sen nu jag jobba å jag har saknat det jätte mycket. man får hoppas att man får lite jobb man behöver ju lite pengar. Ne nu ska jag gå och sätta mej i soffan och titta på tv lite.

Inga kommentarer: