tisdag 26 maj 2009

Tisdag igen då

Som vanligt på tisdagar så tvättade jag i morse igen. Fy vad jobbigt det var att gå upp när klockan ringde men jag kom upp och var ner i tvättstugan och stoppa i tvätten i maskinerna. Men sen gick jag raka vägen hem och la sej i sängen igen och somnade om. När klockan ringde igen så var jag mycket mer piggare och tog på mig kläder för en morgon promenad, först bara ner i tvättstugan och hänga kläderna och slänga in en ny maskin. Sen var man ut på en morgon promenad det var skönt. Måste komma i gång med de nu, jag kom ut i dag fast jag var gör tröt så jag får se till att jag kommer iväg varje morgon nu.
Ja då var man först hur seg som hälst när man vakna men sen kom man igång och tvätta å promenad men sen blev det inget ting hjort här hemma fy på mig inte bra det här mm. Men sen blev det ändring på de hela var iväg och träna med Louise, träna ben. Nu ska man hoppa in i duschen sen iväg till Louise och dricka lite vin och prata

Inga kommentarer: