söndag 8 februari 2009

Lugne helg

Helgen har varit lugn har hjälpt Jan i huset och målat i hans sängkammare. Det blir fint där inne ska bara måla listerna men det får jag göra nästa helg. I går var det meningen att jag skulle gå över till Jenny och Björn men det blev inget hade huvudverk. Fick det när vi målade så et blev att man låg hemma i soffan och titta på tv lite.

Fredag var man med Louise till Säffle skulle kolla på kläder men butiken hon skulle till var stängd så vi for hem igen. Var och hämta mor efter jobbet. Kul att vara ute och köra bil. Sen var jag, mor och far med Jan till Hagfors och hämta en bil som han har köpt fin bil.

Torsdag i dag har jag varit mycket piggare. Jenny och jag åkte till Louise fika lite sen var vi ute och en långpromenad i skogen. Hur skönt som hälst å fint väder hade vi med. Ska låna bilen sen av mor och far å åka till Louise ska ha lite tjej kväll hon och Jenny skulle fåt va med men hon ska upp och jobba i morgon synd. I dag har jag försökt att få tag på facket med det var ju hopplöst de var upptaget hela tiden. Får försöka igen till onsdag eller torsdag.

1 kommentar:

Buzaan sa...

Hej gumman.. Tack, satt o krångla ett tag innan ja fick den som ja ville, är inte riktigt klar med den än men allt tar ju sån tid så ja får sätta mej nån dag när ja har tid.. Ja de var roligt, Duran kom oxå en sväng :) Blev dock sent så man är lite seg idag.. kram