tisdag 24 februari 2009

Tisdag

I dag tog jag lite sov morgon det blev sent i går. Var hem till Louise och Tilde på fika och en masa prat förstås. Kul och för en gång skull kunde jag komma till henne. Vi var till Ö & B en sväng med. När Robin hade sluta så åkte vi till mig och titta på film så hon var ett när Louis åket härifrån. Så man var lite tröt i morse men hade ju in kul dag och kväll. Få bli mera såna nu när jag kan åka dit så hon sliper åka till mig varje gång. I dag har jag varit ner till ams och prata med en arbetspsykolog om min dyslexi. Så jag kan få det på papper så det blir lite lättare att söka in till förskolelärare. Och så är det bra för min egen skull med så det känns bra nu att man troligtvis ska få papper på det. Det var en trevlig karl som prata med mig. Han förstod mig fullständigt. Så nu börjar jag känna mig lite gladare mitt liv är kanske på väg åt rätt hål man kan ju hoppas på det i alla fal. Gick en tur i stället för att gå raka vägen hem efter ams. Det var skönt och vara ute och gå, skulle ha kunnat gå hur långt som helst kändes de som. Blir så glad och piggare när solen är framme. Blir nog en tur i morgon med om det är fint väder. Har städat lite i mina papper med rensat bort de som inte behövs och så. Så nu är det bara att sätta in dom i pärmen men det får bli i morgon de. Nu blir det tv .

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för en trevlig dag å kväll igår:) Kramar

Milla sa...

Har du han Fredrik nere på arbetsförmedlingen? Han var iallafall jättebra!