onsdag 18 februari 2009

Upp tidigt

I dag var man upp tidigt och tvätta. Hade tur i morse det var ingen som var på andra sidan så jag kunde tvätta där med. Så i dag gick det fort å tvätta och torktumlaren funkade med så jag slapp bli tokig på den med. Har inte sovit nåt bra i natt eller har varit flera nätter. Klarar inte somna på kvällen till att börja med sen så sover man konstigt hela natten Vet ej om det beror på att jag har ny kudde som jag sover dåligt. Det kan ju vara det har lite ont i naken när jag vaknar. Men varför somnar jag inte på kvällen? Det är ju en bra fråga är ju jätte tröt när jag sitter i soffan men när jag kommer till sängen är jag hur pigg som hälst. Vill sova bra så jag slipper gå runt och vara tröt hela dagarna. Får kanske sluta grubbla på allt när jag ska sova. Tänker ju på allt mellan himmel och jord vad som har hänt under dagen och vad som kommer hända mmm Ne nu får jag sluta och gå och göra nåt nyttigt här hemma.

Inga kommentarer: