tisdag 3 februari 2009

Tisdag och tvätt dag.

Upp tidigt och tvättade fyra maskiner. I dag tvätta jag själv för att på andra sidan var det upptagen enligt tavlan med sen kom det ingen ner och tvätta så Jenny kunde ju ha varit med ändå. Hjälpte mamma med lite tvätt med för deras tvättmaskin är trasig. Var även ut på en morgon promenad mäla maskinerna skönt och komma ut och gå. Mamma var upp till mig och hjälpte mig med att sätta om några blommor och så hjälpte hon mig att ta fram spisen så jag fik göra rent där bakom. Fy vad det såg ut där bakom har ju inte städat då där bakom sen jag fick den. Snäll mor är som kommer och hjälper mig. Vi fikade och pratade kul och ha mor här hon är guld värd och även far såklart. Så i dag har man haft fult upp att göra skönt. Nu ska det bli lite länig och sen tv får se om det är nåt bra på tv.

1 kommentar:

Buzaan sa...

Är så typiskt när de är bokat o ingen kommer.. Mor o Fars tvättmaskin gick i sönder helt den i måndas så dom fick köpa ny som kommer idag.. kram