tisdag 17 februari 2009

Tisdag igen

Nu har man varit dålig på att skriva några dar får ta och skärpa mig. Vad har jag gjort sen föra tisdagen då? Onsdagen var jag hos Erika och barnen kul gosat och lekt och jag å Erika fick en pratstund. Sen har man väll inte hjort så mycket ha haft huvudverk och varit ute och gåt det är ungefär det jag har hjort. Fredan var jag med mor in till stan och möte upp far. Var och hämta min kudde som äntligen hade kommit. Tog bara sex veckor från det jag beställde den. Det skulle ta två veckor först sa han när jag beställde den. Så nu sover man på en tempur kudde det är lite ovant men jag sover got på natten men vaknar med ont i naken. Men så är det väll tills man har vänt sej säjer dom som har en. Helgen har man hjälpt Jan i huset och på lördan var man på fest i slottsbron det var kul. I går var jag med Louise A och Tilde in till stan kul det blev en heldag på stan. Och i dag har man varit iväg och tränat med Louise skönt och få träna lite. Tycker det inte är kul och träna själv så det blir ju inget när Louise är i Norge två veckor. Men jag är ju ute och går en hel del så jag är ju inte hemma och latar mej jämt :)

Inga kommentarer: