måndag 2 februari 2009

Ny vecka igen

Fredagen var jag barnvakt till Tilde från 6.45 på morgonen till 16.00. Så det blev en lång dag men Tilde sov i tre timar på förmiddagen det var ju inte meningen men så blev det. Vid tre kom Erika och Emma så då var det bus på hög nivå Tilde och Emma sprang runt och busa och var i sängen. Fullt ös men dom hade kul och det är ju bra. Var ute och gick med Erika på kvällen skönt med en lång promenad.

Lördagen var man ute på en morgon promenad med Erika skönt. Läste ut mors bok som jag låna av henne den var bra. Börja på en annan bok men den verkar konstig får väll se om jag fortsätter. Var med Jan till huset och hjälpte honom med tvättmaskinen. Sen blev det tv tittande och sovning i soffan.

Söndag var man hem till mor och far å åt mat. Var med Jan till hans lägenhet hjälpte städa lite där och packade lite. Emelie, Lisa och Cristian kom upp på fika och dom titta på lägenheten innan han flyttar där ifrån. Sen blev det filmen på trean.

I dag har man städat lite i lägenheten och så varit ute och på en lång promenad med Marielle. Gud vag skönt att vara ute och gå, lite kalt men man får ju ha räta kläder på sej då är det inga problem. Var hem till mor och far å fick mat. Sen har jag läst i den konstiga boken den är dålig men kan inte sluta och läsa konstigt värre. Ne nu ska jag läsa lite till i den där boken sen blir det tv.

1 kommentar:

Milla sa...

vad är det för en konstig bok du läser? :)