lördag 7 mars 2009

En glad fredag.

Vaknade på bättre humör i dag va skönt. Var hen till Louise en sväng och prata lite sen tog vi en rid tur kul. Det var ett tag sen vi red så vi tog det lugnt å hästarna var lugna med faktiskt de trodde vi inte de skulle vara. Sen var jag hem till mor och far Jan hade kommit hem. Så han var me där klippte honom så nu är han fin. Var iväg och träna med Louise träna rygg och vader och förbränning skönt. Var iväg och sola me. Sen har det blivet film tittande. Ska snart gå och lägga mig hoppas bara att granarna i huset mitt i mot håller tyst. Det var ett jädrans väsen där för en stund sen. Å här som det har varit så lugnt i flera veckor men det var väl för mycket att önska. Det är inte så att jag är den som klagar men de behöver ju inte skrika så när de festar i alla fal tycker jag mmm så är de. Ne nu ska jag sluta och klaga.

Inga kommentarer: