torsdag 12 mars 2009

Torsdag å snö igen då.

Var ut på morgon promenad med Erika i dag. Vi hade ju tur med vädret med solen sken ju men lite kalt. Men det gör ju inget solen värmde ju en. Var till Louise vi skulle ta en tur med hästarna men det var alldeles för blåsigt så vi grejade bara med don i stället. Jenny kom ut till hästarna med så det blev en del pratande med kul. å sen kom ju snön den ville jag ju inte ha trodde det var slut på snöandet. Var hem till mor och far med bilen och prata lite.

I går onsdag var det tvätt dag tvätta med gumman. Fick ta upp tvätten på torkning här för jag följde med Louise till stan. Var på bli provningen först prata med Daniel Schützer det var längesen man såg han. Lika trevlig som sist jag såg honom. Sen gick man runt i affärer lite men jag köpte inget men Louise gjorde det i ställe. Fast vi var ju in på Telia så jag fick ett nytt sim kort och så köpte jag mig en ny mobil. En röd Sony Ericsson gör snygg tycker jag i alla fal. Var i väg och träna med Louise med träna rygg och lite vader å förbränning göt

Tisdagen var jag och träna med Louise tränade ben. Seg i huvudet i dag inte kul alls vill ha bort de. Var och möte mor var med henne hem sen fick mat där. Hjälpte ju till att laga maten förstås snäll jag är. Blev en massa prat med. Var ute och gick med Erik en kvälls promenad skönt.

Måndag och man vaknar arg och hungrig som fanken. Orkar ju inte äta nåt i går hehe. Men så är det väl när man dricker för mycket sprit. Som sagt så blev det lite mycket sprit för min del i lördags. Så hela söndagen låg jag ner bäddad förutom när man var på toan blä. Men värsta av allt så försvann min eller rätare sagt min brors mobil som jag har lånat av honom. Och det var ju bara jag och Louise och tre killar här. Så det är non av dom tre men ingen av dom vågar erkänna att det var dom. Fega jävlar. Nu kommer jag ju inte lite på non så mycket som jag hjort nu i alla fal. Var och träna med Louise träna armar och mage å förbränning.

1 kommentar:

Milla sa...

Tack! :)

Usch, det lät inte roligt. Hoppas att det går över snart så du inte behöver dras med den skiten.