lördag 14 mars 2009

Lördag

I dag har det inte hänt mycket. Var hem till mor och far fick mat där. Sen bar det iväg till Jan i huset och hjälpt honom å greja där. Nu sitter jag och väntar på att Louise ska komma hit och vi ska äta å titta på melodifestivalen i hopp ska bli kul. I dag ska vi inte laga nåt got utan vi ska äta Kina mat. Hoppas de är gott.

Morgon promenad i dag med me Erika skönt. Sen var jag barnvakt till Emma. Vi var hos Erika har inte städat här. Emma var hur snäll och god som helst, vi satt och titta på Barbie film och lekte lite. Sen var Erika med hem till mig och vi åt tacos och satt och prata. Hade de gör trevligt. Det var ett tag sen sist vi satt hos mig på en kväll och åt tacos. Det var nog innan Emma födes tror jag eller kan vara non gång efter de med. Men det är inte lika många gånger som det var innan Emma födes. Då satt vi varannan vecka här och åt och prata.

1 kommentar:

Buzaan sa...

Åt ni från Kina stället nere vid gruvan? De gjorde vi häromdagen o de var jätte gött tycker ja iaf :)