lördag 28 mars 2009

Fredag

Fy fabian för det här snöande vill ju ha vår nu. Med sol och värme inte en massa snö igen nu när det nästan var borta. Var ute på en morgon promenad ändå med Erika men det var inte kul alls. Gångbanan var ju inte plogade så man fick ju pulsa fram i snön. Men det är ju bra tränig för vaderna men fy vad tråkigt de var. Och snön yrde ju som bara den och det gick ju inte titta upp för då fick man snö i ögonen. Efter de har det inte blivit så mycket hjort byggt pussel och läst. Var med far till IKEA och hämta sängen dom skulle ha. Sen har man tittat på tv.

I går så vaknade man med värdens huvudverk och mådde piss. Men tog mig upp och in till stan och prata med dyslexi sykologen så nu har jag fåt på papper att jag har dyslexi. Det är gåt så nu är det bara att söka in till förskolelärare. Det är ju de jag verkligen vill göra och ha som jobb me. Inte dåligt att jag har kommit fram till att jag vill bli förskolelärare å jobba på dagis. De har ju bara tagit ett antal år. Men bättre sent än aldrig får jag säja. Så nu får jag bara hoppas att jag kommer in också. Vågar inte hoppas på de brukar ju inte ha tur med nåt. Körkortet var de första på länge som jag har klara utan att bryta ihop och bli ledsen. Det kanske har ändrat sej i år man kan ju hoppas att de har de i alla fall.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja tror iaf pådej:) Du kommer komma in på förskole-lärar-linjen, "nemas problemas" liksom:) Kramar Louise