måndag 30 mars 2009

Måndag igen då.

Hällgen har varit lugn på lördan var jag ute och gick morgon promenad med Erika. Sen blev det inte mycket hjort titta på film. Var inte på humör för att göra nåt. Var hem till mor och far å fick våfflor gud va gott. Sen var jag till kusin Lisa och Cristian. Vi åkte på trettio års kalas. Daniel Gustavsson fyllde tretti och hade kalas. De var kul fast jag inte var på humör.

I går hade jag lite mer gå diskade och säte upp påsk gardinerna i köket på morgonen. Sen var jag barnvakt till Tilde. Var hos mor och far och passa henne till att börja med. Hon skulle sova när hon kom. Så då passa jag på att gå upp på vinden och hämta minna may liter ponnys och huset jag har till dom och Barbie dockorna. Som Tilde och Emma kan ha och leka med när dom är hos mig. Var även ut på en kvälls promenad med Erika.
Ihitta på mer att göra. dag har jag tvättat Barbie kläderna och grejat lite i lägenheten. Än så länge får se vad jag ska mer.

Inga kommentarer: