tisdag 9 december 2008

Det var tur att men titta i almanackan för jag hade ju tid på banken. Prata om pension pengarna om dom ska sättas i fonder eller så. Sen blev det tränig med Louise skönt det kändes att men inte tränat på tre dagar. Sen var man till mor och far fick mat där min älsklings rät kyckling ris och kurrysås mums. Gjorde degen till dom mjuka pepparkakorna så den ska stå där i tre dagar sen ska jag baka ut den. Jag och mor och far prata om vi skulle fira eftermiddag jul hos oss eller om vi skulle byta bort den till moster. Men vi kom fram till att vi skulle ha den hemma jag och far och Jan hjälps å med maten då mor jobbar kvällen. Synd om henne fick inte ledigt. Men som vanligt så ska mor jobba men det skulle ju vara skönt att ha henne hemma detta år et med, det är ju andra året utan bubben. Åkte med Jenny hem hon var med hos sina föräldrar hennes Björn ligger i magsjuka och hon orkar inte vara hemma så hon följde med mej hem och titta på tv och prata. Hon hjälpte mej även att bränna ut musik och kort de funka ju inte när jag gjorde de. Ne nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite.

Inga kommentarer: