söndag 21 december 2008

Fjärde advent

Då var det söndag igen har slagit in paketen som jag och Jan var till stan och handla i går. Var till kusin Mikael med jag i går och titta på lägenheten sen var han med oss och åt mat. Han har en fin lägenhet i viken tror jag de hete. Var hem till mor och far en sväng i går med och prata å fika. Var hem till Jenny och Björn på fest sen på kvällen. Så man är lite tröt i dag men tog de ju lugnt i går med drickandet tur var de var hem till Erika och byte jul klappar med barnen Emma och Willim. Fick två lampor hatt ha i vardagsrumsfönstret och ett kort med ram på Emma och William jätte söta god bitarna. Lina var här med min disne box som hon hade låna av mej. Sen har man bara legat i soffan och titta på tv. Haha såg att jag skrivit fel i fredags när jag räknar ner Jul de ska ju. 3 dagar kvar till jul mamma mia vad fort det går.

Inga kommentarer: