torsdag 11 december 2008

Torsdag

I dag har jag inte gjort så mycket på förmiddagen läst lite och tittat på tv. Var och mötte mor när hon sluta jobbet. Var med henne hem och tog vara på degen till dom mjuka pepparkakorna dom första blev jätte stora så jag fick göra resten mindre. Jag och mor delade på en och den var jätte god jag har lyckats. Det var ju första gången jag bakade dom så det blir noga att jag bakar såna varje år nu. Tar lite lång tid med det är de värt, degen skulle ju stå i tre dygn innan man skulle baka ut den. Klippte far med han ville bli lite jul fin och så hjälpte jag han med kläder till i morgon han ska ut med jobbet. Var iväg och träna och sola med Louise skönt att få lite färs på sej och självklart att träna med. Jonas kom till gymmet med han skulle väl kolla om det var några snygga killar där hehe rolig kille han. Ne nu ska jag fortsätta att titta på tv en liten stund till sen blir det sängen. 13 dagar kvar till Jul

1 kommentar:

Milla sa...

du har verkligen nedräkning till jul. :) själv tycker jag mest att det är jobbigt.