fredag 19 december 2008

Fredag

4 dagar kvar till Jul. Lite sliten i dag efter gårdagens bravader. Han ju inte med och skriva nåt i går så jag gör det nu i stället. Vaknade med huvudverk inte kul ville bara gå och lägga mej igen och sova vidare. Me det gick ju inte Jenny ska köra mej in till stan och så hade jag körlektion så det blev ingen vila. Jag och Jenny gick på stan efter min lektion som gick bra kul. Det var jobbigt att gå på stan och titta på kläder och anat när man har huvudverk. Men det gick bra fick tag på kläder som jag ska ha till jul i alla fal det var det jag skulle ha. Och gumman fick tag på de hon skulle ha. Vi möte även upp Louis vid obs där käka vi lite mat och tittade lite mer i affärer. Fick vila en stund sen huvudverken har ju inte släppt än. Var meningen att jag skulle till mor när jag kom ifrån stan och hjälpa henne men dit går jag inte. Hon har fåt magsjuka och de vill jag ju inte ha så jag får komma dit till söndag om inte far är dålig då. Var iväg och träna med Louise tränade bröst och mage och lite förbränning. Sen blev jag med hem till henne prata och drack lite grogg hade gör kul synd att inte gumman kunde vara med. Vaknade med huvudverk i dag med lite själv förvållat efter gårdagen mmm och de är ju lite jobbigt att vakna upp och inte må bra när man inte sover hemma blev kvar hos Louise i natt. Men fick ta tablett och frukost så försvann det gott. Var ut och red en tur det var kul det var ett tag sen jag red nu med det gick ju bra. Fick mat av Louises mor jätte gåt blev kvar der en stund och prata Louises systrar var där med. Sen blev de tränig en liten sväng var så tröt körde rygg. Var och handla med far ock tog en kör tur med. Så nu är man äntligen hemma och ska ta det lite lugnt liga i soffan och titta på tv. Höll ju på att glömma ringa ams i dag men jag han innan tiden hade gåt ut som tur var fick prata med en trevlig tjej.

Inga kommentarer: