lördag 13 december 2008

Lucia

I dag är de Lucia mysigt brukar alltid vara uppe tidigt och titta på dom när de lusar på tv men i dag har jag missat allt. Mår inte bra i dag konstig i huvudet och är hängig förkylningen som spökar tror jag. Tråkigt skulle ju ha varit på 25 års kalas i dag. Marielle fyllde år i går och skulle ha kalas fest som jag var bjuden på men orkar inte gå. Får ta och fira henne någon annan dag i stället. Så i dag har men set lite på tv och vilat en hel del. Tittar på Harry Potter och hemligheternas kammare har ju set den förut men den är ju bra med den slår ju inte boken den är ju mycket bättre såklart.
I går var man hem till mor och klippte broder sen käka vi pizza. Jag blev kvar hos mor och titta på Idol de var bra dom sjöng bra båda två. Sen hjälpte jag mor lite med jul pyntande så nu har hon jul fint hos sej kul för henne. Jag ska bara byta gardiner i vardagsrummet åt henne när vi har tid båda två. Men det är väl som vanligt när jag kan inte hon eller tvärtom eller så kommer det nåt anat i mellan. Ska försöka damma och få fram mina tomtar i morgon tror jag. 11 dagar kvar till Jul

Inga kommentarer: