lördag 6 december 2008

Lördag

Han inte med att skriva nåt i går hade fult upp. Var en sväng till mor och prata lite sen var jag in till körde skolan sen var jag väl hemma i tio min så ringde Erika å kom och hämta mej. Vi hade en mys efter middag och kväll ihop laga mat och satt och prata. Lekte självklart med Emma och William godingarna. Blev ingen träning i dag lite synd men kan inte hinna med allt.

I dag lördag och 18 dagar kvar till jul. I dag har jag varit till mormor och morfars lägenhet och sätt upp gardinerna så nu har dom fint i fönstrena så nu är det bara för dom att ta dit möblerna. Ska försöka mej på att baka pepparkakor i dag sen blir de lite grejande här hemma. Och tv tittande har inte bestämt än om jag ska låna film av Jenny än eller om det är nåt bra på tv eller om jag har nåt bra hem att se på.

Inga kommentarer: