torsdag 8 januari 2009

Barnvakt

I dag var man barnvakt åt Tilde halva dagen. Erika kom hit med Emma så Emma och Tilde fick leka. Vi var ute i lekparken och lekte barnen hade gör skoj. Det var skoj att se dom leka Emma var ju så blyg sist jag hade Tilde med mej i lekparken, nu märktes de inget tig de busa och hade det gör skoj som sagt. Kul då kan jag ta med mej Tilde till Erika någon gång när jag passar henne. Jenny och jag var ner till leksaks affär och köpte päll sats så man kan göra egna smycken. Så nu har jag gjort ett halsband till Erika som hon ska få när hon fyller år. Fast hon sa att hon inte vill ha nåt. Så tycker jag hon ska ha nåt när hon fyller 30. Var och handla med Jenny med. Var ute och gick långpromenad med Erika i kväll med skönt. Mår lite bättre i dag men inte helt bra. Ne nu ska jag gå och lägga mej har en jobbig dag i morgon.

Inga kommentarer: