måndag 12 januari 2009

Måndag i gen då.

Har ju inte skrivit nåt sen torsdags så här jag skriver lite om vad som har hänt.
Fredag: var man på begravning för farmor sorgligt värre de var en fin begravning. San var man hem till mor på mat Uno och familj var med. Var ner och hämta mitt körkort på posten kul. Sen blev det utgång på kvällen med Louise var ner till hotellet på tjejkväll det var kul.
Lördagen: blev lugn var tröt så man låg i soffan mest hela dagen. På kvällen kom Louise hit och vi drack lite i kväll med sen var vi över till granen. Sen blev det Chers var sådär kul inte mint stuk riktigt men med bra sällskap så var det oki.
Söndagen: var man hem till mor och far fick lite mat och så titta vi på film Aren tvåan kommer inte ihåg vad den heter. Den var bra men jag skulle ha sett ettan före för det var svårt att komma ihåg visa personer mm så är det. Sen blev det soffan hemma han bara äta kvällsmat så somna man i soffan och sov där till klockan var elva då gick jag och la mej i min säng. Var lite tröt med andra ord är jobbigt att vara ute två dar i rad och fästa.
Då var det måndag och ny vecka i dag har jag tagit ner jul sakerna lite sen jag vet men det är ju så mysigt ned jul. Har även varit iväg och tränat med Louis och hennes syster den andra systern var redan på gymmet. Skönt att träna lite var ju ett tag sen sist men jag har ju varit ute och gåt så helt utan tränig har jag ju inte varit. Ska iväg snart och sola med Erika å vi ska väl gå en tur får se hur långt de blir de blåser ju ute som katten. Sen blir det tv.

Inga kommentarer: