måndag 26 januari 2009

Då var det ny vecka då igen

I dag har det inte blivit mycket suttit och läst en hel del och var hem till mor en sväng innan hon började jobba. Ska väl sätta mej och läsa lite till sen ska jag till Marielle på fika och en masa prat kan jag tro. Det var ett tag sen vi sågs sist och så ska hon få sin försenade födelsedagspresent. Hoppas hon tycker om den. I går efter maten hos mor så åkte vi och hjälpte Jan i huset. Han håller på med badrummet. Tog ner tapeterna och tog bort golvet för de ska bytas ut. De var inte det lättaste pappa och Jan slet som djur där inne det är inte stort men det satt som berg. Hjälpte till lite och de var inte lät kan man säja. Nästa helg så ska jag hjälpa och måla sängkammaren som det ser ut nu men man vet ju inte vad som händer och sker.

1 kommentar:

Milla sa...

det vore jättesnällt! ja, jag har också mest suttit framför datorn men det är bra att komplettera med att läsa i boken känner jag. så man lär sig nåt också och inte bara just de frågorna man svarar på på datorn. :) du kanske kan skicka med boken med din mamma till jobbet någon dag? jag kommer att jobba där fyra dagar denna veckan så det skulle passa bra. :) tack för hjälpen! kram.