lördag 17 januari 2009

Sjuk :(

Har inte orkat skriva nåt på ett par dagar har haft feber men inget mer inte ens hosta konstigt. Fick feber natt till onsdag men under dagen sen mådde jag bra sen fick jag feber igen på kvällen och hade lite feber på torsdag men fredagen mådde jag bra och ingen feber. Och i morse igen hade jag lite feber men mår bra nu konstigt. Förutom att varit sjuk var lisa här på tisdan nästan hela dagen fika och laga mat och en hel massa prat om allt. Var ut och körde lite bil på onsdagen. Annars har det blivet en hel del soffliggande och glott på tv och har haft det enbart tråkigt. Mmm så är det när man är sjuk orkar inte göra så mycket. Skulle ju ha velat träfat Louise lite mer innan hon åker till Norge i gen. Å inte han jag hjälpa Jenny heller i förgår som vi prata på får göra det en annan dag.

Inga kommentarer: