onsdag 21 januari 2009

Gardin bytta dag.

Vakna med huvudverk i dag igen det är som vanligt med andra ord. Var hen till mor och byte gardiner åt henne i vardagsrummet det är mitt jobb de så nu har hon fint där igen. När jag kom hem byte jag gardiner här i alla fönster. Äntligen bort med jul gardinerna har inte orkat tagit dom när jag har varit sjuk men nu är det klart. Och bra blev det fick iväg och låna gardiner av Erika till köket. För dom jag hade tänkt sätta upp såg jag Jenny hade sätt upp t sitt kök. Kan ju bli så när man har lika gardiner men det är ingen fara fick låna ett par fina av Erika så det gör inget. Höll ju på och glömma säja grattis till Erika när jag var där hon fyller ju 30 år i dag. Ska fira henne till lördagen har gjort ett halsband åt henne. Hoppas hon tycker om det för jag är nöjd med det. Pappa var här en sväng och hjälpte mej att flyta gardinstången och så prata vi. Ne nu ska de bli lite tv.

Inga kommentarer: