torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen

I går blev det inget skrivet så det gör jag nu. Var hem till mor och far fick lite mat och prata. Var med Jenny till hästarna hjälpte henne med spånet. Sen var jag hemma och titta på tv min första nyår ensammen. Det ska ju vara första gången för de med känd inte för att följa med Jan in till stan och inte ville jag gå hen till mor och far när dom hade folk hemma. Så man blev själv och de gjorde inget hade huvudverk så men gick och la sej efter tolvslaget. Så i morse vaknade man med huvudverk inte kul och börja året på de viset. Men som tur var så har den försvunnit under dagen. Var hem till mor och far fick mat och pratat. Har varit en hel del hos mor och far å fåt mat så snart får jag ta och bjuda igen. Dom är ju så snälla ställer upp till hundra på en och hjälper en när man behöver hjälp. Så egentligen skulle dom ha mer än mat men man får börja non stans. Var ute och gick med Jenny en sväng. Var även med Jan och Tomas till jans hus och titta där. Sen blev det en kvälls promenad med Erika prata en massa. Mitt och Erikas nyårs löfte försöka gå ut och gå en tur varje dag. Nu blir de soffan försöka få upp värmen lite innan man ska gå och lägga sej.

Inga nyårs löften i år för jag brukar va så dålig på att utföra dom. Så i år ska jag bara försöka förbättra de jag börja med i slutet av året. Fortsätta med träningen äta bättre och nyttigare och allt dä där. Sen ska jag försöka få körkortet men. Och så ska jag försöka undgås mycket med alla mina gudbarn och vänner. Sen måste jag se till att få ett jobb eller ta och utbilda mej till nåt. Det är väl de som är viktigast men sen fins det väll en hel del till men det kommer jag inte på nu. Jag hoppas att 2009 blir ett bättre år med mer glädje än det varit. Föra året var ett jobbigt år man var mycket ledsen och arg men man var ju glad med. Var på mycket äventyr och träffa nytt folk föra år med Louis är så glad att vi är vänner. Sen har jag ju gumman med vi har med haft mycket kul och alla mina andra vänner. Utan dom skulle föra året ha varit hur jobbigt som hälst så tack alla vänner och släkten för att ni finns i mitt liv. Ni betyder allt för mej fast jag kanske inte visar det varje gång men det gör ni. Så en Bamse KRAM till er alla. Och ett Gott Nytt år på er.

Inga kommentarer: