söndag 4 januari 2009

Söndag

I går blev det inget skrivet hade fult upp. Var med pappa och broder i till stan och titta på golv till Jans hus. Han köpte ett jätte fint golv titta på tapeter med till honom och tittas till mej med. Dom har mycket fina tapeter på stuvbutiken men har inte råd att köpa nåt nu jag. Var även in på sängjeten och titta på tempur kudde köpte ingen mej jag beställde en. Typiskt mej ska ha den som inte finns hemma så nu får jag vänta två veckor innan jag får min kudde. Var med hen till far sen en sväng och prata. Var hen till Jenny och Björn fick jätte god mat som vanligt när Jenny lagar mat så blir det super gott. Jennys kusin Björn var där med det var flera år sen man såg han så det var kul att träffa honom. Satt där och drack lite och pratade hade gör kul.

I dag har det inte blivit så mycket än är jätte tröt tog det lugnt i går man det blev sent. Så man sitter och tittar på tv. Ska väl ut och köra en sväng sen med far tror jag men får se vad som händer.

Inga kommentarer: